12 Mayıs 2010 Çarşamba

ŞİŞKO BUBBLE :/

Bugün İngiltereden müşterilerim vardı. Kendileri en sevdiğim müşterilerim, hiç öyle soğuk tipik ingiliz değiller, gayet sıcak ve tatlılar. Ama bugün bana öyle bir soru sordular ki çok içerledim kendilerine. Buradan teessüflerimi iletiyorum kendilerine Türkçe olarak.

Otururken, "çocuğun var mı?" diye bir soru yöneltti bir tanesi. Şoka girdim, "No" diyebildim sadece. Oha yani, evet 3-5 kilo almış olabilirim ama hala kimse 24 yaşında olduğuma inanmıyor, hala 18-20 gösterdiğimi söylüyorlar genelde. Çok mu anaç gördü de beni sordu yoksa çok mu şişman gözüktüm bilmiyorum...

Geçri bu soruyu sonra, 2 arkadaşımıza daha sordular, onlar da benim yaşlarımda ve oldukça fit vücuda sahipler. Buradan avutayım kendimi bari.

Yine de kilo vermek için itici bir kuvvet oluşturdu üzerimde. Neyse sıcaklar bastığı için çok mutluyum zira bu havada yemek yiyemiyorum pek, sürekli meyve, salata, su ile besleniyorum. Bir de işten gelince bir taraflarımı kaldırıp spor yaparsam tam süper olacak.

Şişko patitis bubble.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder