7 Mayıs 2010 Cuma

ÜRÜN YORUMLARI

Son aldığım, aşağıdaki postlardaki ürünleri yorumlamamıştım, en son orada kalmıştık :)

Hemen yorumlayayım:

Bourjois Yes To Volume No To Clumps Mascara: Çok severek kullanıyorum. Bir ara fotoğrafını çekip koyacağım. İnce, tarak gibi bir fırçası var. İddiası, topaklanma yapmadan, dolgunlaştırması. Fakat, dolgunlaştırmıyor maalesef. Ancak çok uzatıyor, yani maskaranın sloganıyla bir çelişmesi var. Ben memnunum, gerçekten de topaklanma olmuyor , tek tek ayırıyor ve ok gibi uzatıyor. Bir daha alır mıyım, evet hem de yine indirimli yakalarsam 5- 10 tane :)

Garnier Sivilce ve İz karşıtı roll on: Bu ürünü yorumlamamı isteyen birçok kiş oldu, özür dileyeceğim kendilerin ama kullanmadım desem ben onu :S
Bir kez kullandım sadece , sivilceyi azıcık küçültmekten başka birşey yapmadı, ama azıcık.. Yani öyle iddia ettiği gibi mucizevi bir ürün değil, bol deterjanımsı kokulu.. gereksiz, parama yazık oldu.

Bu arada yeni cilt bakım cicilerim de var, onları da bir ara paylaşacağım, bu gece yoruldum gari :)

2 yorum:

  1. nerelerdesin sen ya babılım???

    YanıtlaSil
  2. sorma bebişim ya kayıplara karıştım, sevgilim askere gidiyor, artık 15 ay beni çekiceksiniz, her gün yazar dururm gari

    YanıtlaSil